loading...
دانلودمقالات و پروژه های رشته های انسانی
سیدعلی بازدید : 44 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)
این تحقیق به منظور بررسی تأثیر مهد كودك در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی كه قبل از ورود به مدرسه دورة مهد كودك و پیش دبستانی را طی كرده اند انجام گرفته است برای نمونه برداری از بین دانش آموزان شهرستان ابهر ، ناحیه یك آموزش و پرورش این شهر تعداد 96 نفر در مقاطع تحصیلی اوّل ، دوّم ، سوّم به طور تصادفی خوشه ای گزینش شدند كه از ای
دسته بندی علوم تربیتی
بازدید ها 87
فرمت فایل doc
حجم فایل 137 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 152
پایان نامه تاثیر مهد كودك بر رشد هوش علمی كوكان 7 تا 9 ساله

فروشنده فایل

کد کاربری 1
کاربر

بررسی تأثیر مهد كودك در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی كه قبل از ورود به مدرسه دورة مهد كودك و پیش دبستانی را طی كرده اند

چكیده

این تحقیق به منظور بررسی تأثیر مهد كودك در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی كه قبل از ورود به مدرسه دورة مهد كودك و پیش دبستانی را طی كرده اند انجام گرفته است .

برای نمونه برداری از بین دانش آموزان شهرستان ابهر ، ناحیه یك آموزش و پرورش این شهر تعداد 96 نفر در مقاطع تحصیلی اوّل ، دوّم ، سوّم به طور تصادفی خوشه ای گزینش شدند كه از این تعداد نیمی پسر و نیمی دختر هستند .

فرضیه های اساسی این پژوهش عبارتند از :

ـ رشد هوش عملی كودكان برخوردار از آموزش های مهد كودك بیش از رشد عملی كودكان محروم از آموزشهای مهد كودك است .

ـ  بین كودكان دختر و پسر برخوردار از آموزشهای مهد كودك بر رشد هوش عملی تفاوت معناداری وجود دارد .

ـ نتایج بدست آمده از تحقیق حاكی از آن بود كه تفاوت بین دو گروه معنادار نبود .نتایج حاصل از آزمونt محاسبه شده مربوط به نمره های حاصل ازمكعبهای كهس  نشان داد كه فرض ضر بدردو گروه از پسران و دختران تایید می شود و فرض خلاف رد می شود این بدان معنا است كه رشد هوش عملی در دو گروه مهد رفته یا نرفته معنی دار نبود به عبارت دیگر فرضیه پژوهش مبنی بر تفاوت این گروه تاكید نمی شود.در كل یافته های این پژوهش می توان نتیجه  گرفت كه آموزشهای مهد كودك بر رشد هوش عمل تاثیری ندارد و بین رشد هوش عمل كودكان مهد كودك رفته و نرفته تفاوت معنا داری وجود ندارد.

مقدمه

همه روزه در روزنامه ها آگهی تشكیل دوره هایی را می خوانیم كه ادعا می شود گذراندن آنها موجب بالا رقتن نمره های داوطلب در آزمونهایی نظیر استعداد تحصیلی ، آزمون ورودی دوره های بعد از لیسانس و ...... می شود .

آماده سازی داوطلبان برای گذراندن اینگونه آزمونها به كسب و كار سوادآوری تبدیل شده است كه نوعی از آن را می توان در مهد كودك مشاهده كرد . براساس تجربیات و بررسیهای روان شناختی و تربیتی ، سال های اولیه زندگی كودكان نقش اساسی در رشد و پرورش آنان ایفا می كند چرا كه 80 درصد شخصیت كودك ظرف 6 سال اولیه حیات شكل می گیرد و بر این اساس آموزش و پرورش پیش دبستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود . و تلاش عمدة دولت ها براین بوده است كه هر روزه تعداد بیشتری از كودكان تحت پوشش آموزشهای این دوره قرار گرفته و با توجه به ویژگیها و نیازهای فردی از آموزشهای مناسب و سازنده برخوردار گردند . اینكه آماده سازی تا چه حد می تواند نمره های آزمونها را بهبود بخشید خود مسلة بحث انگیزی است (مفیدی ، 1368).

سیدعلی بازدید : 42 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)
رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با جوامع راهبردی ، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدندرایت و هینسون(2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند با توجه به اینکه
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 92
فرمت فایل docx
حجم فایل 307 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
\"\\"ترجمه\"

فروشنده فایل

کد کاربری 42
\"\\"کاربر\\"\"

رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی: نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان

رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با  جوامع راهبردی ، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند.رایت و هینسون(2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل میکنند، نیز تأثیر دارند.موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد.در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است.  

یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی  نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجویان سایر رشته ها. چرا كه متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که در آموزش دیده اند ، تطابق وتناسب دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.

سیدعلی بازدید : 62 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)
بازی های بومی محلی خوزستان 8 بازی توضیحات و نحوه اجرای بازی بحث های ورزشی و اهداف اجتماعی و فرهنگی بازی در 5 صفحه وورد قابل ویرایش مناسب جهت دانشجویان و محققان تربیت بدنی ،مدیریت و گردشگری که نیاز به این اطلاعات فرهنگی و ورزشی دارند
دسته بندی علوم تربیتی
بازدید ها 63
فرمت فایل docx
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
\"\\"\\\\"بازی\\"\"

فروشنده فایل

کد کاربری 287
\"\\"\\\\"کاربر\\\\"\\"\"

\"\\"\\\\"http://www.sobhemeymeh.ir/wp-content/uploads/IMG09460962.jpg\\\\"\\"\"

بازی های بومی محلی خوزستان
8 بازی + توضیحات و نحوه اجرای بازی

بحث های ورزشی و اهداف اجتماعی و فرهنگی بازی
در 5 صفحه وورد قابل ویرایش
مناسب جهت دانشجویان و محققان تربیت بدنی ،مدیریت و گردشگری که نیاز به این اطلاعات فرهنگی و ورزشی دارند.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 742
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 4,157
  • بازدید کلی : 15,858
  • کدهای اختصاصی